1 Kasım 2019 Cuma

Sen Çok Islanmışsın Ne oldu

Bugün kasım ayının ilk günü sonbahar mevsiminin  kış günlerinin yaklaştıgının haberini bölgemize iyiden iyiye hissettirdiği bir ay
Kasım ayı bize sürpriz yaparak  yagmurlarıda beraberinde getirdi@ ne yazıkki bizimde meşakkatli bir sezon açıldı
Bizim sektör ve özellikle bizim için kış ayları bayagı sıkıntılı geçer çigköfte sektöründe çalışmaktayım dönem dönem kurye olarakta servise çıkıyorum ve bugünkü gün sonu hatıram kuryelik ayagında güne yansıdı yemek sepeti ve telefonla sipariş almaktayız ve yagmur yagdıgı için paketler gecikmekte genelde akabinde telefonlar alo paketim nerde kaldı tabi izah edince tabi hocam aman birşey olmasın beş on dakika gecikmeden birşey olmaz
Yine yemek sepetinden alınan bir sipariş ve yagmur altında paket yolda önüne kıran araçlar seni adam yerine koymayan sürücüler ve bir sürü zorluk içinde sipariş sahibinin sitesine sag salim vardık bina kapısı bir kaç daire sahibinin geliş anına denk geldiği için sipariş sahibi  kişiye haber veremeden kapıya kadar çıktık zile basma ve açılış
Yagmurda ıslanan yagmurluk ve her tarafımdan akan sular karşımdaki dışarıdan habersiz evde uslu uslu  ders çalışma modundaki (vize haftası yoksa çalışmazlar) ögrenci kardeşimizin şaşkın bakışları altında istemsiz olarak Aaaa (dışarıda yağmurdan habersiz) size ne oldu çook Islanmışsın uz ifadesinin söz dizini halinde yansımasına neden oldu tabi biz dururmuyuz
Yağmur falan yok bahçede arkadaş bahçe suluyordu rica ettim hortumu başımdan aşagı tuttu buraya kadar sabırla okudugunuz için teşekkür ederim yorumda görmek isteriz...


Hani bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olup üstüne yağar ya; rengarenk gökkuşağının da yağmurdan sonra çıktığı unutulmamalıdır...

3 yorum:

  1. Guzel yazi gunluk tarzi yazilari okumayi severim. Ben yagmur yagiyorsa siparis vermiyorum motorcular icin yagmuru tehlikeli goruyorum

    YanıtlaSil
  2. Sen çok islanmissin ne oldu ?? Bugüne motive oldu makaleyi zevkle okudum yaşadığınız gözlerimin önünde canlandi. Hiçbir derlemeyi böyle gerçekçi okumamıştım zor tabi önümüz kış dağıtım yapan arkadaşlara dikkat etmelerini ricaediyorum. 5 dk sonra yesekte olur .......olmeyizyaa!!!!

    YanıtlaSil