1 Ocak 2020 Çarşamba

Blogumun ismi neden gunsonu

Blogumun ismi neden günsonu bazı ziyaretçi arkadaşlarım bana neden bu ismi koydunuz googlede gün sonu diye kim arattirirki evet gün sonu diye kimse arama yapmaz 
Blogunuzu Google aramalarında yoğun arama hacmi yüksek olan kelime obeklerinden oluşan başlık veya isim koysanız daha fazla ziyaretçi cekerdiniz 
Evet doğru Google aranma hacimlerine bakarak blog ismi olusturabilirdim.ve bayağı yüksek Hitler yani yüksek sayıda ziyaretçi cekebilirdim ve bunun sonucunda Google adsens aracılığı ile ek gelir kazanabilirdim ama benim amacım ilk önce yasadiklarimi kimi zaman. Gülümseten kimi zaman üzen anlatımı kaleme almak ve acılar paylastikca azalır sevinçler paylaşıldıkça artar dusturunca paylasmak istedim devam edeceğim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder